och jag måste skriva

Fast jag egentligen borde sova. Men jag kan inte låta bli att ta datorn och låta tankarna få strömma ur mig när jag känner mig såhär. Jag har känt mig påfrestande nostalgisk idag, eller nåt. Jag ramlade in i något slags rum med tung luft som grep tag om mig. Greppet liksom skrek (eller om det var jag) och mina armar känns helt möra. Ibland blir jag helt tagen av livet när jag bara står. När jag försöker att inte tänka så tänker jag tio gånger mer. När jag blir såhär måste jag flöda, annars står jag som fastfrusen och bara håller i. Skulle jag röra mig minsta millimeter så skulle jag tappa hela mig själv i backen.

Fan vad mycket jag har att ge. DET ÄR SÅ GALET JÄVLA MYCKET.  
..så jag släpper min själ,
kastar ut den till alla galna käftar och låter den vinna.

//Emma-Johanna Olsson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0