jag behöver skriva

Vissa behöver det. Jag behöver det. Oftare än på sistone. Men ibland har man inte tid. För det tar tid att rota i sitt inre. Speciellt om man inte gjort det på ett tag. Alla vet att en stor hög skit tar längre tid att skotta bort än en liten.

Jag undrar varför vissa behöver uttrycka sig. Självklart finns det otroligt många orsaker. Själv tror jag att jag själv är sentimental, melodramatisk och har ett visst behov av att synas. Även om det alltid är av olika nivåer. Men sen om det är något dåligt eller bra det skiter jag fullständigt i.

Hur som helst. Av någon konstig anledning, kanske ni tycker, finner jag alltid en stor jäkla vikt i att få diskutera med mig själv. Men just nu har jag inte tid heller märker jag..

Hejdå!
//Jojja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0