Gustav fick sin hämnd för min och Amandas kupp!

Kommer hem till min pojkvän som jag förväntar mig ska sova då han ska jobba imorgon.. Ser "honom" ligga i sängen med täcket över huvudet, dock med kläderna på. Kommenterar att "men vilka söta strumpor du har på dig älskling" och börjar stryka honom på benet. "Han" reagerar inte så jag drar av honom täcket som ligger över huvudet och då ligger där en helt främmande karl som skriker "Vem faan är du?!" och ser helt skräckslagen ut, sen springer han ut i hallen som om jag skulle mörda honom. Jag bara står och gapar, helt lamslagen och sen hoppar Gustav och två andra killar fram. Jaa, att smeka ngn på benet och kalla personen älskling är också ett sätt att hälsa på sin pojkväns, för mig okända, vänner!

Med det säger jag godnatt.
/ Johanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0