Either You're Wrong Or You're Right

Jag heter: Jojja
Jag vill dricka: Juice 
Jag har: Justerat, hehe
Jag är rädd för: Jätteskalbaggar
Jag är inte: Jobbig.. 8)
Jag sjunger: Jävlar-Anamma!
Ett djur jag påminner om: Jordhumla


Då sitter jag och torsdagsjäser efter att ha jobbat, städat hela mitt rum så att det nästan är helt klart, plockat disk och varit allmänt duktig. Jag har ätit jättegoda våfflor med glass, sylt och banan som Mia har gjort också. En bra dag med andra ord. Nu ska jag sitta här i min nybäddade säng och kika runt lite på datorn och sen ska jag läsa spökhistorier. Mysigt! Tänkte dra mig mot mitt kära Bergvik och gratta Lina också, men henne får man ju inte tag på.

Känns som att jag har fått lite rätsida på allting nu. Det är lättare att bära på ett ihoplindat garnnystan än ett trassel. Jag är förvirrad, och det måste jag få vara. "Den blir aldrig vis som aldrig sorg känner". Så hur kan jag inte vara nöjd med min insats om det leder till något bra? Det mesta leder till något bra. Livet är bra. Men det är dåligt också. Men mest bra.

Puss och kram.
// Jojja.



nog börjar det likna något allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0