keep up the good work

Har precis sorterat tvätt och satt igång en tvättmaskin. Det känns bra att göra nytta. Jag behöver göra en del nytta nu.

Har kommit underfund med en ganska viktig sak. Att jag inte kommer att komma dit jag vill genom att springa ännu snabbare. Då springer jag förbi mitt mål. Därför har jag kommit fram till en del saker som jag behöver göra. Och det startar från och med nu.

Efter att jag funderat och nystat och fått ordning på den största delen av mitt lilla nystan som bor inom mig så har jag som pricken över iét gjort ännu en sak. För att göra om och göra rätt från botten. Jag har tvättat bort odågan som ställer till det lite för självaste Jojja och spolat ner henne. Mer space för mig. Mer space för vettiga saker. Mindre space för tequila och slarv. Bra va? -Ja, det är skitbra!


Är otroligt peppad för måndag. En ny vecka, ny start. NYA JÄVLA TAG!
// Emma-Johanna Olsson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0