en helt jävla vanlig tisdag

Precis som jag vill ha det! Har återigen haft en toppendag på jobbet. Varit nyttig rent allmänt. Ringt Telia, hämtat pizza, tvättat.. Lät inte så jävla bra, men jag känner mig bra och det räcker för mig ;) Mia säger iallafall att jag är duktig på att hämta mat! Måste ju bidra med något om man inte kan laga. Har även läst spökhistorier och sovit. Grymt.

Nu hänger jag med Gustav och väntar på att Elina ska komma, för vi ska hämta min släpvagn och packa ur alla mina jäkla saker ur den. Stora och starka som vi är! Efter det ska jag träffa GoTimmy en sväng och gratta honom på födelsedagen hans och efter det bär det av till Mathias där det ska hejjas på fotboll. SWEET.

Tycker förövrigt att vi jobbat en fram en jäkligt bra lista på aktiviteter.
OCKSÅ har jag sökt semester under P&L. Livet ser ljust ut.


HÖRS.
// Emma-Johanna Olsson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0